Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 octombrie 2011

Cartea mea de debut:Cum să scriu un eseu...

http://filosofie-si-literatura.blogspot.com/2011/10/cartea-mea-cum-sa-scriu-un-eseu.html






va fi  lansată  la  data de 29 octombrie 2011,ora 11.00, la Casa Memorială ,,Mihail  Sadoveanu'', str. Aleea Sadoveanu Mihail, nr 12 , Iaşi 
 
 
Cartea va fi prezentată de poetul Liviu Apetroaie, membru al Uniunii scriitorilor şi muzeograf la  Muzeul literaturii române Iaşi, care a  scris şi postfaţa cărţii.  Cum să scriu un eseu... este tipărită  la  tipografia editurii Pim din Iaşi şi va apare sub  egida Asociaţiei Universul Prieteniei,  condusă de d-na Rodica Rodean.                            
Coperta este realizată de Florin Buciuleac, iar ilustraţia de Ligia Maria Pascal. 
Cartea cuprinde  un set de 17 eseuri, cu teme variate, de actualitate: viaţă, moarte, sexualitate, Eros şi Thanatos,  nevroze, Japonia, SUA,  divinitate,  homosexualitate, cine determină sexul progeniturii, Eminescu, dihotomia bărbat femeie, farmecul vieţii, etc.                                                                 
         Vă aşteptăm la lansarea cărţii cu un pahar de vin roşu (Căpşună) pentru cei netensionaţi, iar pentru tensionaţi cu un pahar de vin alb ( fragă şi busuioacă  -   vin mălin). Vă mulţumesc anticipat!
                      Vasile Anton

Un comentariu:

  1. felicitări! mă bucur pentru că v-am cunoscut și v-am putut fi de ajutor. cu stimă, dorina Neculce.

    RăspundețiȘtergere