Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 februarie 2013

Atenție! Escrocherie pe Facebook- nu dați curs!



Când intrați pe Facebook  vă  apare mesajul!  
Until our security system will disable your account within 24 hours if you do not do the reconfirmation.
If you still want to use your account, please confirm your facëbook account below:
[[facebook]]:}http://account-blocked.ucoz.org/confirm/info.html{
attention:
All accounts that are not verified within 24 hours will be removëd from our database and the user will not be able to use it again.
Thanks
[[security]]Facebook Security Team™Până la sistemul nostru de securitate va dezactiva contul dvs. în termen de 24 de ore daca nu faci reconfirmarea.
Dacă totuși doriți să utilizați contul dvs., vă rugăm să confirmați contul dvs. Facebook de mai jos:
  :} {http://account-blocked.ucoz.org/confirm/info.html
atenție:
Toate conturile care nu sunt verificate în termen de 24 ore va fi scos din baza noastra de date, iar utilizatorul nu va putea să-l folosească din nou.
mulțumiri
  Facebook Securitate Echipa ™
Mulți utilizatori Facebook sunt în prezent primesc mesaje cum ar fi exemplul prezentat mai sus. Mesajele susțin că utilizatorul de Facebook cont a fost raportată pentru încălcări ale politicii, în special, enervante sau jignitoare altor utilizatori Facebook.Utilizatorul este instruit să urmeze un link în mesaj, în scopul de a efectua un cont "reconfirmarea". Potrivit mesajului, care pare a fi de la "Echipa Facebook", contul utilizatorului va fi dezactivat în cazul în care el sau ea nu confirma contul în termen de 24 de ore.

Cu toate acestea, mesajul este cu siguranță nu de la Facebook și afirmația că contul de utilizator a fost raportată este neadevărat. De fapt, mesajul este o înșelătorie de phishing concepute pentru a pacali utilizatorii sa divulge lor personale și informații financiare pentru infractori pe internet. Cei care cad pentru Ruse și faceți clic pe link-ul va fi duși întâi la un fals pe Facebook "Cont dezactivat", formular web care le cere să furnizeze Facebook datele de acces și o parte din numărul lor de card de credit.Formularul fals este prezentat în imaginea de mai jos: Toate informațiile furnizate în formularele false pot fi colectate de către infractori care operează înșelătorie. Odată înarmat cu această informație, escrocii pot deturna utilizatorului real cont de Facebook și, dându-se drept titularul contului, trimite mai multe mesaje de înșelătorie, la prieteni victimei Facebook. Ele pot deturneze similar contul victimei webmail și să-l utilizați pentru a trimite înșelătorie în continuare și mesajele spam. Odată ce au deturnat aceste conturi, escrocii sunt susceptibile de a bloca victimele lor afară prin schimbarea parolelor de cont și adresele de e-mail.

Ele pot utiliza, de asemenea, informațiile cardului de credit furate pentru a se îngropa în continuare în informații victimei lor financiară, cu scopul de a desfășura activități frauduloase mai multe și furt de identitate.

Au existat mai multe variante de această înșelătorie în ultimele luni. În timp ce poveștile din spate utilizate de către escrocii pot varia considerabil, toate sunt destinate pentru a pacali utilizatorii sa furnizarea de detalii de login al contului și alte informații personale și financiare pentru infractorii cibernetici. O altă versiune mai recentă, care pare a fi o alertă de securitate de la Facebook, susține că destinatarului Facebook Contul a fost compromisă și că el sau ea trebuie să urmeze un link pentru a verifica detaliile contului în termen de 12 ore sau de risc având în contul suspendat definitiv.

Utilizatorii ar trebui să fie foarte atenți la orice mesaj care le solicită să urmeze un link pentru a verifica informațiile de cont, chiar dacă arată ca un veritabil mesaj pe Facebook și link-ul duce la o pagină care arată ca site-ul original Facebook. Conectați-vă întotdeauna la contul dvs. de pe Facebook direct, prin intermediul browser-ul dumneavoastră, mai degrabă decât ca urmare a unui link dintr-un mesaj e-mail sau chat. Astfel de escrocherii pot fi adesea identificate prin examinarea link-ul de mesaje. Link-urile nu sunt originale Facebook adrese de web. Cele escrocherii sunt adesea caracterizate de gramatică proastă sau neobișnuite și de ortografie.

Ei ma-De fapt, am primit această dată înainte și ignorat-o și-a închis contul meu, asa ca am fost nervos, așa că am făcut exact ceea ce a spus că nu vreau să pierd toti prietenii mei si peisaje pe care mi-am pierdut ultima dată că sunt, practic, de neînlocuit, în termen de minute am fost sa vorbesc cu prietenul meu care mi-a cuplat cu acest site si mesajul meu de phishing exacta a apărut pe aici. L-am sunat banca mea de a raporta cardul taxele fiind hacked-a autorizat deja pe ea de la Facebook de Securitate de $ 131 - de necrezut toate acestea în câteva minute, așa că am fost hacked-toate în jurul valorii de ei știu totul despre mine mea conturi, etc. Mi sa spus să schimbe parola de pe Facebook si contul meu de e-mail care este legat la pagina mea de Facebook, încercând să dau o cale să-l raporteze reală FB de securitate - a avertizat tuturor prietenilor mei despre post, și nu de a răspunde la orice mesaje cu privire la FB securității și verificarea mine sau orice altceva de genul asta ... Deci, trist că acest tip de prostiile astea trebuie să se întâmple-un sejur la mama acasa de 3 - abia face capetele de carne, iar acum am de a face cu taxele prostiile pe care au atras peste Contul meu-le speranța Karma mușcă din pradă! Mulțumesc lui Dumnezeu banca mea a ajuns în timp ce acesta era încă în curs de examinare și doar încearcă să-i oprească înainte de a le posta-i de fapt, nu va fi răspunzător pentru taxele, dar nu am să fac un caz de fraudă completeze o grămadă de muncă de hârtie și doar adăugați ora și dramă în viața mea că într-adevăr pur și simplu nu are nevoie să fie adăugată .....
Sper ca ai invatat ceva de la toate aceste posturi și că nu trebuie să meargă pe acest drum - care este motivul pentru care am postat aici pe experiența mea, dacă-l ajută 1 persoană se face că merită. Soțul meu și am primit avertismente similare în nostru pe Facebook Altele messages.They nu a cerut pentru informațiile noastre card de credit, dar a solicita alte informații (parola, adresa de e-mail de conectare, și întrebarea de securitate) Dupa ce am furnizează informații, am văzut un anunț de Facebook că avem nevoie să te autentifici pentru a vizualiza o pagină atunci când am fost deja conectat in.We suspectat că informațiile noastre au fost utilizate pentru a ne deconecta de Facebook, astfel încât escrocii ar putea loga ca us.When am resetat parolele noastre la ceva care ți-t au, problema clarificat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu