Faceți căutări pe acest blog

luni, 7 iulie 2014

Video: Buburuza Ruza



Buburuză  ruză

Buburuză ruză,                                                                        
mică și confuză,                                                                     
unde  mergi prin iarbă?                                                                 
ca o biată babă!


Mai bine-ai zbura,                                                                     
drept   în palma mea!                                                                        
că simt un fior                                                                         
de iubiri mi-i dor,


Buburuză ruză,                                                                      
mică și confuză,                                                                      
unde vei zbura,                                                                          
vezi mireasa mea!


Acolo și eu                                                                             
plec cu dorul meu                                                                              
la  iubiri tânjesc,                                                                           
să  mă ostoiesc.                                                                         


 Vasile Anton Ieșeanu,  7 iulie 2014, Iași  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu