Faceți căutări pe acest blog

joi, 2 iulie 2015

Cum îi înșeală Carrefour pe români!...


În data de 30 iunie  m-am dus  să fac  cumpărături  de la Carrefour.    În magazin  am văzut un stand  cu chilipiruri la zece lei, mi-am zis , hai să mă  uit să  văd   și eu  la ce au redus  prețurile. Ei bine, am găsit   expuse la vânzare,   tirbușoane  de   inox  la prețul de zece lei.
M-am bucurat    nespus, gândindu-mă că am făcut o afacere  să cumpăr   un tirbușon cu  bun cu 10 lei, când   prețul e de cel puțin 30 lei.
Așa că a am luat unul, în ideea că,  fiind exact   după Sfinții  Apostoli  Pentru și Pavel  și întrucât  n-am  avut  timp să  sărbătorim,   l-am  invitat pe   prietenul meu Petru  pentru   seara asta .
Știam  că mai am  la boxă   o   ultimă  sticlă   înfundată  de vin.  „Cu ce desfacem sticla?  m-a întrebat Petru. „Prietene, nu mai desfacem   nici cu pantoful  să nu stricăm   încălțămintea, nici de perete cu prosopul să nu spargem sticla . Am instrumentul minune, inventat de un    bețiv englez,  un tirbușon nou nouț  de inox,  cumpărat de la Carrefour chiar azi. 
 Am scos  paharele, le-am așezat pe masă, am  scos sticla, am luat tirbușonul cel nou de care eram  mândru tare  și cu care  mă   fuduleam în  fața prietenului, l-am înșurubat și am tras.

Dopul a rămas  în sticlă , iar   spirala tirbușonului după cum se vede, în dop.  Tirbușonul  marca Carrefour   era cât pe ce să ne strice tot cheful… Petre,  după ce a   făcut    bășcălie  pe seama mea  că-mi venea să  sparg sticla  și să-l  gura uscată, a scos  dopul  cu pantoful.  

Și-a scos  pantoful din picioare, a  pus   sticla   între   genunchi   și a bătut-o la fund   până   a ieșit dopul.  Agitat  de  lovituri  vinul  s-a tulburat.  Lipsa de respect  a   hypermaket-ului Carrefour  ne-a  stricat nu doar bunătatea de vin, dar și seara. Dezamăîgiți  mai   mult   privit  la tirbușon decât  la pahar!  Să vă  fie rușine francezilor de  la   Carrefour, puși pe  hoție  și pe fur!                                                      

Vasile Anton Ieșeanu, 2 iulie 2015, Iași                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu