Faceți căutări pe acest blog

vineri, 3 iunie 2011

Otrava portocalie



mi-o torni în fiecare zi
în suflet şi în trup
cu fiecare vorbă gest şi cuvânt
disperat că nu pot să-mi dau duhul
o diluez mereu
cu un kil de vin
să mai duc pe umeri timpul
ce m-apasă tot mai greu
mereu mai greu
mai greu…














ca Sisif
mă învârt în acelaşi cerc vicios
în fiecare zi îmi iau poţiunea
de otravă în agonia mea
cred că-i balsam
simt efectul placebo
otrava ta e drog
în moartea portocalie
simt  nemurirea
politicului



Otrava
mi-o torni pic cu pic
e picătura chinezească pe care
o diluez în garafa mea
de vin, căpşună sau de fragă
să mai suporta o vreme viaţa
atât cât să ajung cu stânca
pe munte îmi fac mereu la poale
un şpriţ bun din otrava orange care
mă ucide încet dar sigur
ca pe Mitridate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu