Google se pregăteşte să modifice sistemul său de
căutări încă o dată, pentru a echilibra balanţa între site-urile care au
fost foarte bine optimizate pentru a fi găsite după cuvinte cheie şi
site-urile de calitate.
Practic, gigantul IT&C doreşte să ofere şanse
egale site-urilor de calitate, având de ales între „toţi cei care fac o
muncă de calitate, site-uri frumoase şi conţinut de calitate, pe de o
parte, şi cei care folosesc metode de optimizare a căutărilor", scrie
cnet.com. „Încercăm să facem GoogleBot (n.r. - robotul care urmăreşte toate site-urile şi oferă rezultate concrete) mai deştept, să fim mai relevanţi, dar încercăm să dăm şi de cei care abuzează de optimizare, care folosesc prea multe cuvinte cheie pe o pagină sau schimbă prea multe link-uri cu alte site-uri", ar fi spus un reprezentant al gigantului online într-o discuţie la conferinţa South by Southwest.
Modificările vor afecta căutările în luna următoare sau chiar în mai puţin timp.
Google a anunţat şi săptămâna trecută o schimbare a căutărilor, introducând „căutarea semantică", utilizatorii putând pune întrebări motorului de căutare la care să primească răspunsuri concrete.
Sursa: Adevărul ro. ( autor Vlad Andriescu)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu