Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 martie 2012

Vezi noua mașină a actriței Andreea Ibacka!


          Andreea Ibacka şi-a luat maşină nouă! Crezi că i se potriveşte?

Odată cu venirea primăverii Andreea Ibacka a considerat că este momentul să facă şi o schimbare importantă! Şi-a luat maşină nouă, brun perlat.




        Mândră tare de noua achiziţie, soţia lui Cabral şi-a postat câteva fotografii pe blogul personal pentru a afla şi părerea fanilor săi. Autoturismul a avut parte de un adevărat shooting, dar cea mai importantă a fost totuşi actriţa.
Se pare că vedeta îi împărtăşeşte pasiunea pentru maşini a soţului său şi îi place puterea şi viteza.

"După îndelungi căutari şi teste auto m-am convins că DS3 este exact mașina pe care mi-o doresc. Cel puţin in momentul de faţă. Şi mi-am luat maşină nouă.
Am ales - zic eu - cea mai elegantă culoare a gamei - brun perlat - iar motorul de 1.6 benzină şi 150 de cai este fix pe gustul meu. Frumoasă şi sportivă. Maşina, zic. Vă las câteva poze, să-mi spuneţi cum vi se pare", a scris vedeta.
Sursa : Cancan
Citește șihttp://filosofie-si-literatura.blogspot.com/2012/03/brancusi-si-esentele-frumusetii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu