Faceți căutări pe acest blog

vineri, 30 martie 2012

Cătălin Botezatu cu feciorul lui - sex în trei cu prietena lui Andrei!


Si Andrei Iordache i-a facut cadou lui Catalin o partida de sex in trei: "Iubita mea a zis ca face orice ca sa-l aiba pe Bote"

Citește și




          Aventurile sexuale ale lui Bote si ale presupusul sau fiu, Andrei Iordache, bat multe scenarii de filme XXX. Dupa ce designerul l-a initiat pe Andrei in tainele sexului in trei, a venit si randul "mezinului" sa se revanseze, facandu-i o astfel de surpriza.
             Cam timid in momentul in care Catalin i-a propus o partida de amor in trei cu o domnisoara, Andrei Iordache a prins gustul ulterior, experienta repetandu-se de cateva ori. "Eram intr-un club cu iubita mea din acea perioada si, dupa cateva pahare de sampanie, ea mi-a spus ca ar face orice ca sa-l aiba pe Bote. Si asa mi-a venit ideea de a propune o partida de sex in grup. Am plecat din club si i-am facut o surpriza lui Cata in momentul in care m-am afisat cu ea la el acasa. Bote mi-a dat multe sfaturi, mi-a zis ca sunt tanar si ca n-ar trebui sa ma indragostesc. Sa fiu cu o femeie, dupa care sa fug la alta, ca am timp destul pentru relatii serioase dupa varsta de 30 de ani", a povestit Andrei pentru CANCAN. 

Sursa : Cancan

P.S.
În trei ( doi bărbați  și o femeie) merge  doar  ca o partidă  de sex ; menage a trois nu merge  decât în cazul  când relația   în trei este  formată din   două femei și  un bărbat.            
Această  iubire în  trei al lui Cătălin Botezatu  îmi amintește de  romanul  Cristinei Nemerovschi - Sânge satanist. Romanul exprimă o stare de dezordine amoroasă  existentă ca o  nouă modă sexuală pe malurile Dâmboviței              
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu