Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 martie 2012

Google și fotbalul




Citește  și
În urmă cu ceva timp fostul și actualul manager al Stelei, Mihai Stoica, declara că "Dică este pentru Steaua ceea ce este Google-ul pentru Internet".
Îndepărtate și apuse acele vremuri, însă esența o înțelegem și acum și, mai mult decât atât, o putem transpune în prezent. Schimbând anumiți parametrii ai ecuației, bineînțeles.
Astfel, la cum se desfășoară lururile în acest moment în Ghencea  la cum s-au desfășurat în trecut și la cum se vor desfășura în continuare, putem afirma că Gigi Becali nu este numai un Google al Stelei, ci un Google a tot ceea ce înseamnă fotbalul românesc.
Știe care este cel mai bun manager, știe care este cel mai potrivit căpitan, știe ce jucători va transfera Mourinho peste câțiva ani, știe pe ce post trebuie să joace fotbaliștii săi, știe sistemul de joc care trebuie folosit, știe cine este antrenorul perfect pentru echipa sa (fie doar și pentru câteva săptămâni) și, nu în ultimul rând, știe cât de acrii pot fi strugurii atunci când nu ajunge la ei.
Steaua schimbă antrenorii la fel de des cum Google-ul își schimbă logo-ul și asta pentru că patronul gândește în prezent, trăiește în prezent iar euforia de-0 zi trece precum rememorarea marilor evenimente de către cea mai importantă companie la nivel de Internet.
Antrenorii nu vin la Steaua pentru că sunt buni în aceeași măsură în care nu pleacă pentru că ar fi slabi. Aceștia vin în funcție de ce visează patronul noaptea și pleacă în momentul în care îndrăznesc să dribleze expresii ca "vorbele nu se discută, se execută".
Steaua a schimbat, schimbă și va schimba în continuare. Nimic nou pentru o societate în care răbdarea nu este sub nicio formă o piesă din puzzle-ul fotbalului românesc.
Articol oferit de FotbalTop
sursa: mysport 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu