Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 martie 2012

Bianca Drăgușanu în concurență cu Cătălin Botezatu


 

Citește și
Fosta iubită a designerului a început încă de anul trecut să se implice în lumea modei. Dacă iniţial a fost imaginea unor firme, Bianca şi-a lansat apoi propriul brand, BBY, sprijină de cei a căror haine le prezentase.

Numeroasele modele şi preţurile accesibile au făcut ca hainele din colecţia Biancăi să se vândă pe bandă rulantă în toată ţara.
Bianca Drăgușanu: "Sunt un om bun, echilibrat, cu frică de Dumnezeu și cred în dreptate" 

Zilele trecute, fosta asistentă tv a prezentat într-un club din Bucureşti ultima sa colecţie, fără nume însă. "Este o colecţie nouă, cu haine noi, pentru un sezon nou. Nu m-am gândit să-i dau neapărat o denumiere , toată lumea ştie de BBY.  Asta este o parte din ceea mă reprezintă pe mine, ţinutele mai clasice. De cele mai multe orie este foarte greu să fii simplu", a declarat Bianca Drăguşanu pentru Kanal D.

Şi chiar dacă există cârcotaşi care susţin că fosta iubită a lui Botezatu se inspiră din creaţiile acestuia, ea spune altceva. "Îl admir, are creaţii foarte frumoase aş putea spune. 
Nu ştiu dacă m-a inspirat, dar îmi place frumosul, ca şi lui. Nu există grad de comparaţie între noi şi nici nu vreau să îl întrec. Am destulă clientelă. Creaţiile mele se vând foarte bine, în peste 200 de magazine din ţară, la preţuri accesibile"

 Sursa : Libertatea. ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu