Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 24 martie 2012

Vezi iubirile lui Cabral!





          A iubi înseamnă a te dărui. A te dărui unei anumite  activități creative sau semenilor înseamnă a aduce o anume stare de fericire  acolo unde fericirea se află mereu în criză.


            A trăi  pentru ceva sau pentru cineva, spunea Socrate,  e mai presus decât  a trăi   pur și simplu. Dăruirea altruistă  induce o stare pozitivă de fericire și asupra celui ce se  dăruiește. A te dărui unei cauze umanitare,  din pură generozitate, denotă o anume predispoziție  mentală de a face bine. 
           A face bine în mod altruist, fără  un scop anume, fără  a aștepta recunoștință este ceea ce aduce  și binele  omului altruist. Închipuiți-vă  ce energie pozitivă primește acela care face bine  de la oamenii  care se gândesc cu simpatie la el. Acesta e Cabral.  El  posedă  o anume noblețe sufletească  pe care o risipește generos copiilor orfani. Exemplul lui  merită a fi urmat.  Vasile Anton     


Citește și:  http://filosofie-si-literatura.blogspot.com/2012/03/cum-poti-afla-daca-prietena-te-iubeste.html                         

Pasiunea ascunsă a lui Cabral! Este profesor de gimnastică şi autoapărare pentru copii orfani!

Cabral, fost sportiv de performanţă, va preda ore de gimnastică şi autoapărare copiilor din orfeliante pe care îi au în grijă.


De ceva timp, Cabral şi familia lui se ocupă îndeaproape de câţiva copii orfani. Vedeta Acasă tv încearcă să le ofere acestora mâncare, haine, dar şi o educaţie sănătoasă, prin asta însemând şi sport.

"Avem deja o sală de antrenamente, pentru că tata este antrenor, mama este fost sportiv de performanţă, eu şi sora mea la fel, dar pentru moment sala îi deserveşte doar pe sportivii de performanţă pregatiţi de tatăl meu. În plus, avem şi alte acţiuni pentru acesti copii: îi ducem la teatru, îi scoatem la un grătar în aer liber. De mai bine de jumătate de an am început să cofinanţăm aceste acţiuni cu ajutor public: o parte din bani îi dăm noi, şi altă parte provine de la prietenii de pe Facebook şi cititorii blogului meu. Tocmai am încheiat o acţiune în care am împărţit 5000 de cozonaci, am donat bani şi am cumpărat un microbuz, am mai luat cu împrumut un microbuz de la un prieten şi le-am dus cozonacii", a declarat prezentatorul Acasă TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu