Citește și
Compania românească iStyle Bucharest SRL va deschide pe 30 martie (vineri) cel mai mare magazin tip Apple din sud-estul Europei, în cadrul mall-ului Băneasa Shopping City. Cu o suprafaţă totală de 260 metri pătraţi, din care 160 sunt destinaţi retailului, în cadrul noului magazin iStyle există deja şi o zonă special amenajată de training şi alta alocată prezentărilor destinate utilizatorilor Apple. Vedetele lansării vor fi noul iPad şi Apple TV, un serviciu care va revoluţiona experienţa tv a utilizatorului obişnuit. Noul magazin atrage atât prin designul tip Apple 100% american, cât şi prin mobilierul, parchetul, echipamentele şi accesoriile importate direct din Statele Unite. Compania Apple are o politică foarte atentă de extindere în arii geografice noi, cum este şi estul Europei, România figurând printre pionierele în această direcţie. Vânzările magazinelor autohtone şi creşterea utilizatorilor Apple din România au încurajat decidenţii Apple să investească în continuare în România.
Investiţii de peste un sfert de milion de euro „Amenajarea magazinului, conceput după cele mai recente standarde Apple, a necesitat investiţii de peste 270.000 de euro, la care se adaugă fondurile pentru produsele demo şi stocul de produse destinat comercializării. Spaţiul generos ne va permite să expunem spre vânzare cea mai mare gamă de accesorii dedicată Apple din România, cu peste 7.000 de repere diferite", susţine directorul general iStyle Bucharest, Dora Popeneciu (foto), citată de Mediafax. Compania deţine în prezent o reţea de patru magazine (3 în Capitală şi unul în Cluj) şi intenţionează să deschidă alte două unităţi în următoarele 12 luni atât în Bucureşti cât şi în ţară. „În partea a doua a anului, cel mai probabil în octombrie sau noiembrie, vom deschide un nou magazin, posibilele locaţii fiind centre comerciale din Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Constanţa sau Cluj", crede Popeneciu. „Vedetele lansării din 30 martie vor fi Apple Tv şi noul iPad", ne-a declarat în exclusivitate în cadrul unui interviu video Dora Popeneciu, adăugând că pentru Apple Tv se fac în prezent teste şi se lucrează la configurarea pachetului de bază pentru piaţa românească.
Reţeaua Apple din RomâniaReţeaua de distribuţie Apple în România este compusă din iStyle Bucharest, singurul Apple Premium Reseller naţional, alte 9 companii cu titlul de Apple Authorised Reseller, localizate în Bucureşti, Cluj, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Oradea şi Galaţi (http://www.apcom.ro/cumparare/ipad/) şi magazine de retail localizate în 16 oraşe din întreaga ţară. Apple este un jucător foarte pretenţios în piaţa globală IT&C şi-şi alege cu foarte mare grijă partenerii, pentru că doreşte să obţină maximum de venituri din comercializarea produselor şi serviciilor sale. Tocmai de aceea, designul, cele mai mici detalii de organizare, cât şi mobilierul, dar şi parchetul noului magazin iStyle din Bucureşti au fost aduse direct din Statele Unite. Cu o experienţă de peste 10 ani în desfacerea produselor Apple pe piaţa locală, compania a înregistrat vânzări de 6,2 milioane de euro în 2011, în creştere cu 27% faţă de anul precedent. „Pentru acest an avem ca obiectiv creşterea vânzărilor cu cel puţin 15%", a spus Popeneciu. Aceasta a adăugat că cele mai vândute produse din punct de vedere cantitativ din România sunt iPhone, iPad şi MacBook.
Apple ne provoacă cu noul Apple TV cu rezoluţie de 1080p High DefinitionAtracţiile noului pachet Apple Tv conţine aplicaţiile iTunes Movies şi TV Shows, Netflix, Photos & multe altele, toate în format HD. Pe 7 martie, Apple a anunţat la San Francisco noile atracţii ale Apple TV, programe la rezoluţia HD de 1080p, ce includ filmele din iTunes, spectacole TV, Netflix, Vimeo, fotografii şi mult conţinut HD. Prima ofertă şi serviciile Apple TV pentru americani au fost lansate în ianuarie 2007. Prin intermediul iTunes în Cloud, utilizatorii pot cumpăra şi viziona filmele lor favorite dar şi spectacole TV care sunt localizate şi în iTunes Store, acestea putând fi vizualizate instant în televizoarele HD. Prin intermediul aplicaţiei AirPlay, utilizatorii pot accesa conţinutul lor preferat şi pe iPad, iPhone 4S sau Apple TV.
„Lumea va adora filmele şi spectacolele tv la rezoluţia de 1080p prin Apple TV iar fotografiile arată spendid la rezoluţia maximă ce va putea fi suportată de către televizoarele voastre," susţine Philip Schiller, Senior Vice President of Worldwide Marketing la Apple. „Apple TV este mai uşor acum decât vreodată de folosit datorită noilor interfeţele iconice şi posibilităţii accesului la filmele cumpărate, la spectacolele şi emisiunile TV preferate, la muzica d.voastră din iCloud.", adaugă Schiller. Utilizatorii Apple TV pot alege dintr-o ofertă ce cuprinde peste 15.000 de filme şi peste 90.000 de episoade TV stocate în iTunes Store. Apple TV oferă un conţinut premium prin accesarea catalogului Netflix, spectacole sportive live din MLB, NBA şi NHL dar şi conţinut de calitate direct din Internet din Vimeo, YouTube şi Flickr.
Preţuri şi accesabilitate geograficăNoul Apple TV este disponibil din 16 martie în Statele Unite şi are un preţ de retail sugerat de 99 USD în USA prin magazinele online Apple, magazinele de retail Apple şi prin Apple Authorized Resellers. Pentru a funcţiona, Apple TV are nevoie de prezenţa iTunes 10.5 sau a variantelor mai noi. Apple TV funcţionează cu reţea 802.11g/n Wi-Fi sau prin reţea Ethernet, conexiune broadband Internet şi cu televizor HD ce poate reda rezoluţii de 1080p sau 720p, televizor dotat cu cablu HDMI. De menţionat că disponibilitatea filmelor din iTunes cât şi a spectacolelor TV depinde de fiecare ţară în parte.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu