Faceți căutări pe acest blog

duminică, 8 aprilie 2012

Când aud de Băsescu îmi vine să scuip

     Traian Băsescu   este o bestie  cu chip de om care a încălecat pe spinarea   poporului  român  și care nu are de gând să se mai dea jos.   Un excentric în gândire,  prins  și cuprins de paranoia   puterii ce face și desface doar  intrigi  politice și  face numai rău societății românești
            Cât i-a costat pe români   rămânerea la putere al  lui Băsescu?! Întrebații pe  ungurii din ștaiful UDMR , câte concesii le-a făcut  puterea portocalie,  să-l mențină  la putere  pe acest  pirat odios.                                                                                                       
      Ieri am asistat  întâmplător  la o scenă românească antologică.  Doi oameni în vârstă  discutau despre scrisoarea lui Băsescu,  trimisă    în modul lui, specific,  perfid, partidelor din opoziție, în timp ce descărcau din portbagajul mașinii vin pentru sărbătorile pascale. 
 Îl văd pe omul în vârstă care asculta  ce-i spunea celălalt că  scuipă a vomă. ,,Ce s-a întâmplat, îl întreabă celălalt, crezând că i s-a făcut rău.” ,,A, nu s-a întâmplat   nimic , numai că, în momentul când aud de Băsescu, îmi vine să scuip.   În politică, continuă el,  îl   prefer pe unul ca  Radu Mazăre -  un excentric în vestimentație,  dar   lucid  în  gândire, unuia ca Băsescu, lucid în vestimentație, dar  excentric în gândire..., un mizerabil distructiv, care nu a făcut nimic bun pentru țară, doar pentru ebele lui cu mintea îngustă.   
       ,,Știi, zice celălalt,  am prins  un  pic din interviul luat de ProTV lui Radu Mazăre. Reporterii l-au întrebat , dacă știe cine va ieși președinte la toamnă. Ce sunt eu, le-a răspuns pe bună dreptate Mazăre, ghicitoare?! Nu știu! Poate Crin Antonescu , poate altcineva , dar oricare  e mai bun  decât Traian Băsescu , care este un distructiv.” 
             Am avertizat  în  multe eseuri despre  caracterul distructiv al lui Băsescu,  încă de la alegerea sa pentru al doilea mandat , dar, deși mulți au citit  eseurile mele puțini au luat în considerare  profețiile mele politice, ca de pildă  acel excelent eseu - Pledoarie pentru o nouă  Românie - http://filosofie-si-literatura.blogspot.com/2010/10/pledoarie-pentru-o-noua-romanie.html  



În blogul Fragmentarium,  venerabila  Zoe Petre,  o non-simpatizantă a PSD- ului, scrie în articolul Ziua Z  ,,Pot simpatiza sincer cu toți cei care strîmbă din nas la mișcările tactice mai greu de înghițit al USL, dar afacerea Cuprumin și toate cele similare au devenit arzătoare, așa că, în ciuda a tot ce am încercat să pun în practică eu însămi în ultimele două decenii,cu cît mai mulți draci se oferă să ne treacă puntea, cu atît atît mai bine. Cu frăția mai vedem pe urmă. Dacă mai stăm mult, adică, și ne tînguim că PNL sau USD și-au pierdut virginitatea, o să rămînă toată nația și siluită, și cu banii luați.”
                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu