Faceți căutări pe acest blog

marți, 20 martie 2012

Cum a pierdut Andreea Bălan 90.000 de euro




Andreea Balan si-a luat gandul de la apartamentul pentru care a achitat 90.000 de euro: "Am pierdut in viata sute de mii de euro"


          Apartamentul pentru care artista a scos din buzunar o mica avere este amplasat intr-un complex rezidential, un proiect care apartine unui dezvoltator israelian.
            Dupa ce a incasat banii pe apartamentele aflate inca in lucru, acesta a dat faliment si s-a facut nevazut, parasind tara. Asa se face ca, acum, Andreea Balan s-a trezit in imposibilitatea de a-si recupera investitia. 
        Lucrurile au evoluat insa la blocul vecin, unde Andreea Antonescu, cea care a indemnat-o pe Andreea sa investeasca in acest proiect pagubos, detine doua imobile. "Mai au de tras gaze si curent si se pot muta. La blocul meu lucrarile sunt sistate si, sincer, mi-am luat gandul de la el. 
          Am pierdut in viata sute de mii de euro, tot ce am castigat in perioada Andre, nu doar 90.000. Nu-i port pica Andreei, nu avea de unde sa stie ce va urma. Ba chiar ea si-a cerut scuze", ne-a declarat Andreea Balan.
Sursa: Canacan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu