Faceți căutări pe acest blog

marți, 20 martie 2012

Andreea Marin în luptă cu bărbații agresivi în familie

VIDEO Andreea Marin Bănică, dezvăluire şocantă: "Ştiu ce înseamnă ca un bărbat să încerce să se impună prin agresivitate"












 
 Vezi și http://filosofie-si-literatura.blogspot.com/2012/03/ultimele-vestigii-ale-epocii-de-aur.html

"Ştiu ce înseamnă ca un bărbat să încerce să se impună şi prin agresivitate, crezând că asta îl face mai bărbat. Nu sunt deloc de acord cu tot ce înseamnă violenţa în cuplu sau în familie, după caz. Asta nu înseamnă nici dragoste, nici respect  nici încredere - pilonii importanţi pentru o relaţie de cuplu. Campania pe care am deschis-o zilele acestea cu colegii de la fundaţia mea se numeşte 'Violenţa nu are scuză'. Ea mi-a fost inspirată de vorbele pe care mi le-a spus Reese Witherspoon, actriţa pe care am intervievat-o la Washington", a mărturisit Andreea Marin la Antena 1. 

Sursa: Cancan  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu