Sute de utilizatori ai noului iPad au reclamat pe site-ul de suport al
Apple, dar şi pe forumuri online supraîncălzirea aparatului, iar o organizaţie
influentă de protecţie a consumatorilor din SUA a anunţat că investighează
reclamaţiile şi va publica rapid concluziile, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Consumer Reports, care verifică o gamă largă de produse, de la electronice
la maşini, a remarcat comentariile online de pe forumuri şi site-ul Apple
despre supraîncălzirea noului model iPad, care a fost lansat la vânzare vineri,
şi a decis să verifice problema, a declarat un purtător de cuvânt al
organizaţiei.
Apple a lansat joi iPad pe mai multe pieţe, inclusiv SUA, Canada, Marea
Britanie, Franţa, Germania, Australia şi Japonia, şi anunţat că a vândut peste
3 milioane de iPad 3 în weekend-ul de debut al celei de-a treia generaţii a
tabletei, stabilind un nou record.
De vineri, tableta va fi disponbilă în alte 24 de ţări. În România,
aparatul ar trebui să apară de vineri la magazinele online.
Sute de comentarii postate pe site-ul Apple s-au concentrat pe faptul că
bateria noului iPad, mai mare decât a modelului precedent, se încălzeşte prea
tare.
"Noul meu iPad devine aproape prea fierbinte pentru a-l ţine în mână
când folosesc opţiunea radio LTE, chiar dacă doar navighez pe Tweeter, fără să
descarc fişiere", potrivit unui comentariu.
Un purtător de cuvânt al Apple a declarat că iPad se încadrează în
specificaţiile termice.
Sursa: Românialiberă.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu