Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 martie 2012

Cum să câștigi un milion de dolari la Poker - matematică, psihologie , disciplină






 


George Lăcătuș  de la Evenimentul  zilei   http://www.evz.ro/index.html  ne informează  despre cum  a câștigat  Anton Ionel un milion de dolari la Poker. 

"M-am calificat cu 33 de dolari"

"La acest turneu am jucat peste 12 ore zilnic, timp de şase zile. Interesant e faptul că m-am calificat cu doar 33 de dolari, în condiţiile în care intrarea la joc era de 10.000 de dolari", spune Anton Ionel. A doua performanţă a sa o reprezintă titlul de vicecampion mondial, obţinut în 2011 la Las Vegas. Din 1.400 de competitori, Anton Ionel a ieşit pe locul 2 şi a primit un cec de 500.000 de dolari. Tot anul trecut a ocupat poziţia 23 la un concurs de profil din Franţa, pentru care a fost recompensat cu 47.000 de euro. La începutul acestui an, a ocupat locul 55 din 900 de jucători la un concurs în Franţa, poziţie care i-a rotunjit conturile cu 15.000 de euro.


“Sunt bolnav de matematică"

Când vine vorba de poker, majoritatea românilor susţin că e un joc de noroc. Cel mai tare jucător de poker din România contrazice această idee: "Din experienţa mea de până acum, pot spune că norocul la poker în sistemul Texas Holdem are o proporţie de maximum 10%. Restul de 90% e bazat pe matematică, psihologie şi disciplină. Cine se bazează mai mult pe noroc n-o să facă niciodată performanţă în acest joc, n-o să aibă realizări".


Rugat să explice concret cât de importantă e matematica la poker, Anton Ionel precizează: "Păi, să luăm un caz concret. Pe masă sunt trei cărţi un 8, un 9 şi un 10. Eu am în mână un popă şi o damă. Ce şanse am eu să-mi intre un valet ca să fac o chintă. Păi, dacă sunt patru valeţi în pachetul de cărţi, rezultă că eu am 16% şansă de câştig, ceea ce e foarte puţin. Eu întotdeauna îmi calculez matematic şansele de câştig. În general, plusez doar pe cărţi unde am şanse de câştig de peste 40%. Cei care mă cunosc ştiu că, atunci când plusez toţi banii, e de rău".


CLASA VIP-URILOR

Despre Gigi Becali: "E prea greu jocul ăsta pentru el!“


Dintre jucătorii români de poker, Anton Ionel spune că i-a avut parteneri redutabili pe Gio­vani Becali, pe Victor Piţurcă şi pe Dan Grigore Adamescu:"Am încercat să-l învăţ poker şi pe Gigi Becali, dar n-a vrut să înveţe. Cred că e prea greu pentru el". Dintre vedetele internaţionale, românul a jucat poker cu Daniel Negreanu, numărul 3 în lume, şi cu patronul echipei de baschet Los Angeles Lakers, Jerry Buss.


A câştigat un pot cash de 200.000 de euro


El spune că cel mai mare pot cash pe care l-a câştigat a fost în valoare de 200.000 de euro. "Însă, am pierdut un pot de 300.000 de euro. Asta era acum trei ani. De atunci, nu mai joc poker cu bani cash. Îmi plac mult mai mult turneele live, de poker Texas Holdem. La pokerul cash e o altă lume. Acum, turneele sunt o provocare pentru mine", afirmă campionul român.


Anton Ionel a descoperit pokerul prin intermediul bunului său prieten, publicitarul Bogdan Naumovici: "Acum nouă ani, m-a luat Bogdan şi m-a dus la Casa Vernescu. Eram amândoi nişte fraieri. Ne ciuguleau ceilalţi în fiecare vineri de câte 500 – 1.000 de dolari. Apoi, am început să studiez jocul şi am fost pe la câteva turnee pe afară ".



 

 

 

 

Andrei One din Zalău joacă de trei ani poker pe Internet. În trei ani, tânărul a reușit să adune un milion de dolari.


   



A jucat poker încă din facultate şi a reuşit să strângă în trei ani aproape un milion de dolari, devenind astfel unul dintre cei mai buni jucători, scrie Graiul Sălăjului.
Tânărul este cunoscut în mediul virtual ca "Extasyman", şi a adunat din 2008 până acum aproape un milion de dolari, doar din turnee jucate pe internet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu